Sağlık
Sağlık Haberleri, Dengeli Beslenme, Hamile Sağlığı, Sağlıklı Yaşam, Gebelik
Anasayfa » Haber » Sağlık » Vişne suyu kolon kanserini engelliyor

Vişne suyu kolon kanserini engelliyor

21 Ekim 2008 - 11:08 137

Vişne suyunun ağrı kesici, ateş düşürücü ve uyku sağlayıcı özelliğini biliyor muydunuz? Günde sadece bir bardak vişne suyu tüketimi, vücudunuzun günlük antioksidan ihtiyacını karşılıyor.
A vitamini bakımından en zengin meyvelerden biri olan vişne ile ilgili Michigan State Üniversitesi bir araştırma yaptı. Buna göre; vişnenin içeriğinde bulunan antosiyonellerin, ateşlenmeyi tetiklediği iddia edildi. Ayrıca ön araştırmalar; vişnedeki antosiyonellerin kolon kanseri riskini de önemli ölçüde azalttığını gösterdi.
Yorumlar
Henüz yorum yazılmamış. İlk yorumu yazmak için tıklayın.

Haber Ara
Diğer Başlıklar
Bugün Çok Okunanlar
Hadise’nin Eurovision’da seslendireceği ‘Düm Tek Tek’ isimli parçanın, üç şarkının karışımı olduğu öne sürüldü. Besteci Akçıl ise iddialar için “Saçma” dedi
Son Yorumlananlar
2008 yılının önemli olaylarının aylara göre dökümü.
Anketler

Kışın ısınmak için tercihiniz nedir?

| Sonuçlar | Eski Anketler

HABERTEK.NET © 2008
3wturk.com